Център за административно обслужване

лого-с лице към хората

 

ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ

 

Адрес: гр. София, бул. „Княз Александър Дондуков“ №3

Работно време: Всеки работен ден от 09.00 до 17.30 часа

 

Удобни спирки на градския транспорт:

Метро – Спирка „Сердика“ (метролъч 1 и 2)

Трамвай:

1. Спирка „Централни хали“ - №№ 4, 12, 18, 20 и 22

2. Спирка „Площад Св. Неделя“ - №№ 4, 12 и 18

3. Спирка „Младежки театър“ - №№ 20 и 22

 

Паркиране:

Платен паркинг в близост до сградата и синя зона за почасово паркиране.

 

Телефон:

0700 17 670 - национален телефон

(Продължителността на разговорите е автоматично настроена на 5 минути. Обслужва се всеки работен ден от 09.00 до 17.30 часа. При набиране от стационарен телефон се таксува като градски разговор. При набиране от мобилен телефон – според индивидуалния план на гражданина с мобилния му оператор. Телефонният номер се обслужва от телекомуникационния оператор VIVACOM.)

Електронна поща: info@gli.government.bg

 

В ДИРЕКЦИИТЕ „ИНСПЕКЦИЯ ПО ТРУДА“

Пълна информация за адресите, включително местоположението на картата, на нашите дирекции „Инспекция по труда“ в областните градове на страната, работното време и възможностите за достъп до тях с градски транспорт и за паркиране, телефони и електронна поща за контакт, можете да намерите в интернет страницата ни: https://www.gli.government.bg/bg/map-directorates

Чрез Центъра за административното обслужване Вие можете:

  1. Да получите информация/консултация по въпроси на административното обслужване или на запитвания от общ характер ("Запитвания от общ характер" са всички искания за информация, които не изискват експертен отговор).
  2. Да получите информация/консултация относно административните услуги – какви административни услуги предоставя Агенцията, начините за заявяването им и необходимите документи.
  3. Да подадете заявления за предоставяне на административни услуги.
  4. Да подадете сигнал за нарушаване на трудовото законодателство.
  5. Да подадете сигнал за нередности във връзка с административното обслужване или предоставянето на административни услуги.
  6. Да подадете писмено или устно заявление за достъп до обществена информация.
  7. Да подадете предложения във връзка с административното обслужване или административните услуги.
  8. Да получите информация за движението по конкретна преписка по заявена административна услуга.

Можете да споделите с нас Вашето мнение или предложения във връзка с административното обслужване чрез електронната ни форма за обратна връзка: https://www.gli.government.bg/bg/form/contact.

Сигнали и оплаквания по повод на административното обслужване или във връзка с предоставянето на административни услуги можете:

  • да подадете в работното ни време на място в офисите ни в страната, както и на телефона на Центъра за административно обслужване 0700 17 670 и на телефоните за контакт с нашите дирекции в страната;
  • да ни ги изпратите писмено с използване на пощенска или куриерска услуга;
  • да ни ги изпратите на електронната поща на Центъра за административно обслужване;
  • да ни ги изпратите през електронната форма за обратна връзка;
  • да ни ги изпратите през Системата за сигурно електронно връчване на Министерство на електронното управление: https://edelivery.egov.bg/.