приключена

Процедура по извършване на вътрешен конкурентен избор на основание чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки и „Контракс“ АД, Кооперация „Панда“, „Перун-ККБ“ ЕООД и „Престиж Бизнес 93“ ООД с предмет: „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“ и Допълнително споразумение № 1 от 15.02.2021 г. към него.

Подаването на оферти, разглеждането и класирането се извършва в СЕВОП. Мини-процедура № 2464 в СЕВОП.

Процедура по чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП чрез извършване на вътрешен конкурентен избор с предмет: "Доставка на преносими компютри за нуждите на Изпълнителна агенция "Главна инспекция по труда"" въз основа на сключено Рамково споразумение между ЦОП и „КЮ ЕЛЕКТРОНИК“ ЕООД„АЙ БИ ЕС – БЪЛГАРИЯ“ ЕООД и „МЕНИДЖМЪНТ БИЗНЕС МАШИН“ ООД № СПОР-24/20.11.2019 г.

Закупуване и доставка на оборудване, необходимо за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ“. В изпълнение на настоящата процедура следва да бъдат закупени и доставени следните количества и видове оборудване (хардуер): - Компютърна конфигурация – 330 (триста и тридесет) броя. - Сървър 2 (два) броя. - Дисков масив 1 (един) брой. - Копирна машина 28 (двадесет и осем) броя . - Екран 28 (двадесет и осем) броя. - Система за групова видеоконференция 28 (двадесет и осем) броя. - Лекторска система за групова видеоконференция с екрани 1 (един) брой.

Основната цел на настоящата обществена поръчка е създаване на надеждна система за провеждане на електронни обучения на служителите в ИА ГИТ, която да оптимизира работните процеси, повиши капацитета на човешките ресурси в Агенцията, като акцентира върху подобряване на процеса на планиране на инспекционната дейност и въвеждането на иновации в обучението на служителите. Чрез този подход се цели цялостно оптимизиране на дейността на ИА ГИТ, която да използва оптимално наличния и добре обучен човешки ресурс за осигуряване на качествена инспекция по труда.

Процедура по извършване на вътрешен конкурентен избор на основание чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки и „Контракс“ АД, Кооперация „Панда“, „Перун-ККБ“ ЕООД и „Престиж Бизнес 93“ ООД с предмет: „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“

Подаването на оферти, разглеждането и класирането се извършва в СЕВОП. Мини-процедура № 1640 в СЕВОП.

Линк на процедурата в Профила на Купувача на ЦОП.

Закупуване и доставка на оборудване, необходимо за изпълнение на дейностите по проект BG05M9OP001-3.009 „Контрол на командированите лица“. В изпълнение на настоящата процедура следва да бъдат закупени и доставени следните количества и видове оборудване (хардуер): - Мобилна компютърна конфигурация – 60 (шестдесет) броя. - Сървър 1 (един) брой.

Процедура по извършване на вътрешен конкурентер избор (чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП) на основание сключено Рамково споразумение № СПОР-8/16.05.2017 г. и Допълнително споразумение към него с № 1/14.11.2018 г.

Предмет на поръчката представлява организиране и провеждане на обучения на служителите на ИА ГИТ в присъствена форма на територията на Република България. Ще бъдат проведени 15 четиридневни обучения на общо 300 служители от ИА ГИТ, със средно 23 човека в група. Изпълнителя следва да осъществи цялостна организация по логистиката и провеждането на обученията, включително осигуряване на лектори с подходяща квалификация.

Поръчката е в изпълнение на Проект BG05M9OP001-3.004 „Оптимизация и иновации в ИА ГИТ“, финансиран по ОП РЧР 2014 - 2020

Изготвяне на механизъм за оценка на действителното командироване с оглед предотвратяване на нарушенията и заобикаляне на закона съгласно изискванията на чл. 4 от Директива 2014/67/ЕС и обучение на инспектори от ИА ГИТ за извършване на оценката на статута на командированите лица, включващ следните дейности: