Услуги

Предметът на обществената поръчка включва следните обособени позиции:

Обособена позиция № 1: „Доставка по еднократна или периодични заявки на хартия за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“.

Обособена позиция № 2: „Доставка по периодични заявки на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“.

Предметът на настоящата обществена поръчка е „Разработване на софтуер за управление на база данни, който ще групира предприятията според техния рисков потенциал“. За постигането на целите в рамките на настоящата поръчка следва да бъдат извършени следните дейности:

Процедура по извършване на вътрешен конкурентен избор на основание чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-29/22.11.2019 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки - Обединение „България ЕР - Посока“ ДЗЗД, „Хорнит“ ООД, „Аеротур ММ“ ООД и „Атлас Травелс“ ЕООД с предмет: „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на пътници и багаж при служебни пътувания в страната и чужбина“.

Почистването се извършва след извън установеното работно време за служителите (от 9:00 часа до 17:30 часа). Услугата ще се извършва в помещенията намиращи се в административни сгради на територията на всички областни центрове в Република България, както и в град София, като мястото на изпълнение е Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ – Централна администрация и дирекции „Инспекция по труда“. Общата квадратура, на която са разположени помещенията и ще бъде обект на почистване е 9191 кв. м.

Предметът на настоящата поръчка е сключването на рамково споразумение с един изпълнител след провеждане на открита процедура по чл. 73, ал. 1, от ЗОП, за предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите на Министерството на труда и социалната политика и второстепенните разпоредители с бюджет към министъра на труда и социалната политика.

Предметът на обществената поръчка включва:

Основна цел на поръчката е облекчаване чрез електронизиране на процеса по заявяване и издаване от Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ на удостоверенията по чл. 58, ал. 1, т. 3 от ЗОП; по чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 12 от 25 юли 2016 г.; за нарушение на разпоредбите на чл. 118, чл. 128, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или аналогични задължения.“

Обявление за поръчка в Приложение към Официален вестник на ЕС 2017/S 181-370557

Настоящата самостоятелно обособена електронна преписка е във връзка със сключен от ИА ГИТ Договор № 287/17.09.2019 г. с „БТК“ ЕАД с предмет „Предоставяне на далекосъобщителни услуги чрез обществена далекосъобщителна подвижна клетъчна мрежа по стандарт GSM/UMTS с национално покритие от лицензиран оператор и извършване на специализирани доставки и услуги, свързани с тази дейност, за нуждите Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ въз основа на Рамково споразумение № РД04-82/02.09.2019 г.

Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол и създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол включващо:
- Разработване на критерии за оценка на рисковия потенциал на обектите на контрол;
- Създаване на система за планиране на инспекционната дейност според рисковия потенциал на обектите за контрол;
- Представяне на критериите за оценка на рисковия потенциал и системата за прилагането им на заинтересованите страни;

Изготвяне на механизъм за оценка на действителното командироване с оглед предотвратяване на нарушенията и заобикаляне на закона съгласно изискванията на чл. 4 от Директива 2014/67/ЕС и обучение на инспектори от ИА ГИТ за извършване на оценката на статута на командированите лица, включващ следните дейности: