възложена

Процедура по извършване на вътрешен конкурентен избор на основание чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-7/15.03.2018 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки и „Контракс“ АД, Кооперация „Панда“, „Перун-ККБ“ ЕООД и „Престиж Бизнес 93“ ООД с предмет: „Доставка и монтаж на офис-мебели и столове“ и Допълнително споразумение № 1 от 15.02.2021 г. към него.

Подаването на оферти, разглеждането и класирането се извършва в СЕВОП. Мини-процедура № 2464 в СЕВОП.

Възложителят открива възлагането на поръчката по чл. 191, ал. 1, т. 1 от ЗОП с прогнозна стойност по чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП чрез покана до определени лица, тъй като не е подадена нито една оферта във връзка с кратка информация № 9068778 от 29.09.2017г. в Портала на обществените поръчки за публикувана в Профила на купувача на ИА ГИТ обява за събиране на оферти № 17251243/29.09.2017 г., за обществена поръчка с предмет „Доставка на 1 (един) нов автомобил за нуждите на ИА ГИТ““, включително след удължаване на срока за получаване на оферти по чл. 182, ал. 2 от ЗОП.

Предмет на обществената поръчка: „Доставка на канцеларски материали за нуждите на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда““ въз основа на сключено Рамково споразумение между ЦОП и Кооперация „Панда“, „Роел-98“ ООД и „Офис консумативи“ ООД № СПОР-5/02.06.2020 г. - Обособена позиция 1: „Доставка на канцеларски материали за органи на изпълнителната власт и техните администрации“ за срок: от датата на сключване на договор до 02.06.2022 г.

Процедура по извършване на вътрешен конкурентен избор на основание чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-8/18.04.2019 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки и Кооперация „Панда“, „РОНОС“ ООД, и „РОЕЛ-98“ ООД от централизирана обществена поръчка с предмет „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“ по обособена позиция № 5 – „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с различни марки“.

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Застраховане на автомобили, собственост на ИА „Главна инспекция по труда“, недвижими имоти, предоставени за управление и стопанисване на агенцията и застраховка “Злополука“ на служителите на ИА “Главна инспекция по труда“ както следва,

1. Застраховка “Автокаско“, валидна за територията на Република България на 131 броя автомобили за срок на валидност, посочени в Таблица № 1 (неразделна част от настоящата обява);

Обект на поръчката е избор на изълнител за осигуряване на 98 броя двупосочни самолетни билети за превоз на пътници и багаж с включени летищни такси, такси за сигурност, медицинска застраховка и други такси, както и такива, установени от местните законодателства за нуждите по изпълнението на проект „Сътрудничество за достойни условия на труд“ до следните дестинации: България, Норвегия, Румъния, Естония и Литва.

Обект на процедурата е извършване на извънгаранционно пълно сервизно и техническо обслужване, включително извършване на профилактика, диагностика, ремонт, доставка и монтаж на резервни части и консумативи, смяна на гуми, външно или вътрешно измиване, извършване на годишен технически преглед и други сходни услуги за моторни превозни средства, собственост на Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ или предоставени й за ползване от други ведомства.

Настоящата обществена поръчка е с предмет: „Застраховане на автомобили, собственост на ИА „Главна инспекция по труда“, недвижими имоти, предоставени за управление и стопанисване на агенцията и застраховка “Злополука“ на служителите на ИА “Главна инспекция по труда“ както следва,

1. Застраховка “Автокаско“, валидна за територията на Република България на 132 броя автомобили за срок на валидност, посочени в Таблица № 1 (неразделна част от настоящата обява);

Процедура по извършване на вътрешен конкурентен избор на основание чл. 82, ал. 3 и 4 от ЗОП, във връзка със сключено Рамково споразумение № СПОР-4/18.04.2019 г. между Министерство на финансите и Централен орган за покупки и Кооперация „Панда“, „РОНОС“ ООД, и „РОЕЛ-98“ ООД от централизирана обществена поръчка с предмет „Доставка на тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства“ по обособена позиция № 1 – „Доставка на оригинални тонери и други консумативи за печат за копирни и печатащи устройства с марка HP (Ейч Пи) и бивши Самсунг“.